Колата "Peugeot-206": прегледи на собствениците, характеристики и характеристики

Peugeot 206 е френска кола от малък клас. За първи път тази кола се появи на пазара през 98-та година. Новостта направи добро впечатление. На първо място, колата хареса необичайния и футуристичен дизайн. За края на 90-те години това беше истински пробив. Що се отнася до нашите дни, тази кола е все още в търсенето на вторичния пазар (и не само в Русия, но и в средиземноморските страни). Е, нека да разгледаме какво има Peugeot 206, обратна връзка от собственика, недостатъци и функции.

Дизайн

Както вече споменахме, екстериорът на колата стана основният му коз. Много купувачи купуват тези плавни и динамични линии. Машината е идеална за млади хора - така казват ревюта. Peugeot-206 е компактен и евтин ремонт на автомобили. Що се отнася до "тялото", също, частите са евтини, с търсенето няма да има проблеми. Тази кола е подходяща за мъжката половина - особено ако е "Пица" в черно, както е показано на снимката по-долу.
Скоро този модел ще отпразнува 20-годишнината си. Въпреки това, колата изглежда все още свежа и приятна. Тя не изглежда бедна и стара. В този френски се опита. Но не и без лъжица катран. Какви са недостатъците на "Peugeot-206" в отзивите на собственика се появяват най-често? С течение на времето, кална пластмаса върху фаровете, много уязвима от корозия на арката и прагове. Ръждата трябва да бъде наблюдавана и своевременно отстранена, в противен случай тялото скоро ще се превърне в истинско сито. Това е съдбата на евтина френска кола.
Между друготоклирънсът на това "бебе" е около 16 сантиметра, което, заедно с къса основа, му дава невероятни характеристики на пропускливост. Машината лесно се изкачва на стръмни пързалки и не се прилепва към дъното, когато минава през големи дупки. Както бе отбелязано от собствениците, на "Peugeot-206" можете уверено да се вози на влажен грунд. В случай на подхлъзване може лесно да се натисне - машината тежи по-малко от един тон.

Салон

Интериорът на френския хечбек е много скромен по днешните стандарти. Няма алуминиеви вложки, дървени и кожени седалки. Кабината е доминирана от гладки, тихи линии, а креслата са покрити с обикновен плат. Централната конзола разполага с пълнофункционален CD плейър, а климатикът се предлага в по-скъпи комплекти. Воланът на триосния комфортно попада в ръцете. Инструментното табло е оборудвано с бели везни с червени стрелки - такова позоваване на спортни автомобили. Много необичайно решение, и днес такъв панел изглежда доста изгодно.
Сред недостатъците на Peugeot 206, прегледите не осигуряват достатъчно широка гама от управляващи устройства. Но седалките в хечбека са доста удобни. Кабината разполага с дълбока жабка, маса от големи джобове и рафтове. Шумоизолация при умерено ниво - дистанционно чувате шума на двигателя за две и повече хиляди обороти. Сред другите неудобства в колата "Пежо-206" прегледи са отбелязани с малки огледала и малък багажник. Задният ред седалки е сгънат. За тези, които искат по-голям капацитет, е Peugeot 206 седан. Отзивите казват, че този автомобилен багажник е по-удобен и обемист.

Технически характеристики

Основата за този автомобил е бензинов двигател с 11 литра. Максималната му мощност е 60 конски сили. Както се отбелязва от прегледите, Peugeot-206 ("автоматичен") е доста икономичен. В града той прекарва не повече от осем литра. Сред минусите на тази единица, собствениците отбелязват големия обем. Работата на двигателя се чува ясно в кабината. Също така 11-литровият Peugeot не е впечатляващ в динамиката. За да получат правилната скорост, собствениците трябва да разгънат напълно двигателя. Сред проблемите на ремонта е целесъобразно да се отдели подмяната на капачки и уплътнители, които се изискват от ICE през 100 000 километра.
Следващият в линията е 14-литровият агрегат на 75 конски сили. По отношение на разхода на гориво, този мотор е почти идентичен с предишния и ускорява с него "Пици" много по-бързо. Е, за тези, които искат най-голяма динамика, си струва да препоръчаме 16-литров двигател за 109 сили. С него, колата вдига сто за около 11 секунди. Между другото, до 2000 г. моделът 206 е оборудван с 8-клапанен агрегат от 16 до 85 конски сили, но с него колата е доста оживена. Ускорението до стотици отне 125 секунди. Те прекарват и двата блока не повече от десет литра в града.

Има ли някакви проблеми?

Що се отнася до обслужването, 16-литровите агрегати изискват периодично почистване на инжектора. При движение от 100-120000, сензорът за налягане не работи, поради което превозното средство е нестабилно на празен ход.
Що се отнася до подмяната на консумативи (масла и филтри), от 2000 г. насам производителят е увеличил пробега между сервизите до 30 000. Въпреки това, с нашия климат и условияизползването на този термин е по-добре да се намали два пъти. Цената на ТО ще струва на собственика 5000-6000 рубли. Най-скъпо е произведеното ТЕ-3 на 100 000 километра. Цената на работа с подмяна на всички части и течности - 350 долара. Но дори и с този "Peugeot-206" се счита за един от най-евтините в поддръжката на автомобили.

НПК

Ако е оборудван с "автоматична машина" Peugeot-206 ", съветът на собственика е да се замени течността ATF на всеки 70 000 километра. Наред с това е необходимо да се почисти палета и да се почистят магнитите. Тази операция значително ще удължи живота на машината на Peugeot 206. Отзиви от собствениците за потвърждение. С навременната смяна на течността на АТР, кутията не е "избутана" дори при работа на 300 000 км. Що се отнася до механичната трансмисия, маслото в него е наводнено през целия живот. Но грижовни собственици на автомобили все още извършват подмяната на масло веднъж на 100 000 километра. Към този период се натрупват много находища и разработки под формата на метални чипове. Отпадъчната течност се изпомпва през горната част чрез конвенционален вакуум.


Дизелови версии

На вторичния пазар можете да намерите дизелови версии, които са донесени от Европа неофициално. По принцип това са 14 - и 2 - литрови турбо двигатели. Кое е по-добро? Както се отбелязва от прегледите, най-успешен е двулитровият HDi двигател със система за директно впръскване на гориво. С него колата харчи за сто не повече от 6 литра в града (а това е на "машината"!). Но трябва да разберете, че френският турбодизел е взискателен за качествогориво, така че не трябва да спестявате върху него и на консумативи (отнася се за горивни филтри).

Ходова част

Класическият Макферсън е пред колата. Това е пружинен багажник, сглобен с амортисьор. Що се отнася до надеждността на окачването на Peugeot 206, прегледите казват, че е много страшно от руските дупки. Оттичането е много крехко - до 50 000 вече могат да се "вместят" в сачмени лагери и сейбове. Радва се само на ниската цена за тези детайли. Щандът с лоста ще струва не повече от 80 долара. Спирачките в тази кола са отзивчиви. Отпред има дискови механизми зад барабана. Първият носи до 30 000, а задните могат да преминат около 100 000 километра.
За Peugeot 206 е монтирана торсионна греда. Както твърдят прегледите, задното окачване за французина е по-силно от предната. Първият ремонт е необходим само за 100 000 километра - това е замяна на задните амортисьори. Лагерните лагери са износени до този момент, но не трябва да се забавят с подмяна - казват опитни собственици - в противен случай елементът ще счупи седалките в гредата, а последният ще трябва да се смени напълно с новия.

Заключение

Така открихме, че колата е Peugeot-206. Колкото и да казват, че френските автомобили са ненадеждни и скъпи в експлоатация, този модел доказва обратното. Колата е практична, надеждна и евтина при ремонт. Напълно е възможно да го считаме за достоен аналог на "Матизу", "Калина" и дори "Голф" от трето поколение.

Свързани публикации